Selasa, 8 September 2015

Lori sewa (perkhidmatan)

As slm...sekarang ni.tgh sibuk buat benda baru ni.tak pandai sgt pn ni.tp tgh cuba cuba lagi ni.
Klu menjadi alhamdulillah..klu rasa perlu kan perkidmatan ni.terus he mesej saya..saya akan bagi tau harga.sesuai je trus lori menuju tempat yg di persetujui...

Perkhidmatan sewa lori.bolehlah hubungi saya .atau msg terus saya .lori ada 1-3 tan.pekerja juga disediakan.lori ada di kl.msg 24 jam.harga blh di runding. Msg terus..cth..

Dari Maluri cheras to kepong
Pada  8/9/15 jam 9 pagi.
Lori 3 tan. Nak guna pekerja.
(Pindah rumah flat ke flat)

Dari kajang sg chua to bandar rinching semenyih
Pada 9/9/15 jam 2 petang
Lori 1 tan.tak perlu pekerja
(Mesin photostate)
Pjbt ke pjbt

Sms ke 0193003434 saya akan jawab dan kol anda secepat mungkin.harga dan berikan cadangan dan tips dari segi pengalaman saya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan